Ingen rekommendation!

Såå... Vi blev inte rekommenderade att gå upp! Orkar inte dra hela historien. Jag är fortfarande på krigsstigen, har pratat med både handledare och examinator men nu svarar de inte ens längre (sämst!!) och det är hur de beter sig som stör mig mest. Att handledarna hela terminen har sagt att det är bra, "fortsätt så", och sen 2 veckor innan inlämning kommer examinatorn med helt andra åsikter. Lame och nonchalanta är vad dom är, och totalt osynkade med varandra.. När jag inte får en bra förklaring till varför så ger jag mig inte i första taget, så vi får väl se hur det blir. Bli inte osams med mig, haha. Nog om detta. 

Jag vaknar tidigt på morgonen av att jag har ont. Tar morgonmedicinen, somnar om och vaknar sedan en timme senare utan den värsta smärtan. Jag vet inte hur painmastern funkar än men jag kör på så får vi se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0