Datenight med brors!

Vi hade världens mysigaste kväll igår. Jag och musch blev bjuden på middag av brors på Bryggan. Alltså brors är verkligen en av de finaste människor jag vet och jag kan inte förstå varför ingen tagit patent på honom ännu.. Han är så himla fin från insida till utsida och han tar hand om oss systrar som om vi vore prinsessor. Love you och tack för allt!!

När vi satt där fick vi snap av Josefin och hon var otroligt saknad igår. Klanen behöver henne också för att vara fullbordad! Söta brors bjöd även Josefin på middag fast på andra sidan Atlanten. Vi 4 for life! 💛 Vad skulle jag göra utan er? #syskonkärlek






Det här söta smset fick jag i veckan! 




Kommentarer
Postat av: mormor

Det är bra att Johannes har tid med sina systrar <3 Ingen brådska att någon "fångar" honom. Han har alltid varit så upptagen av tider hit och dit, så han är värd lite ledighet :) Kramar till er alla <3

2015-05-30 @ 10:10:10
Postat av: Anonym

Vad mysigt💕

2015-05-30 @ 14:27:25
Postat av: Josefin

Saknar er så mycket! Och är så tacksam för vår underbara prins! Kan inte förstå hur någo kan vara så bra som honom. ❤️

2015-05-30 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0