Borrelia




Det blev en liten promme för oss men blä vad jag ångrar mig nu. Magkramper från hell.. 

http://www.expressen.se/noje/ashley-olsen-drabbad-av-skracksjukdomen/

Det börjat bli mer och mer omtalat med "den svårare formen av" borrelia också. Den som verkligen kan kallas för skräcksjukdom! Hade den varit mer omtalad och "accepterad" hade jag sluppit privatläkare och jag hade sluppit lagt närmare 20 000 på privatvård.. Det finns verkligen 2 varianter av borrelia (minst). Den som bryter ut på en gång efter bettet och som man kan äta pencilin någon vecka/månad och sedan vara frisk. Eller den som bryter ut flera år senare och som man måste äta medicin betydligt längre för att kunna bli av med, om man någonsin blir det. Jag, Ashley Olsen och Avril Lavigne har något gemensamt. Synd att det inte var något roligare än borrelia bara.. Inte konstigt att det känns som att jag har blivit överkörd av ett tåg ibland. Om de mår dåligt av "bara" borrelia och jag har två diagnoser till. Förlåt för att jag är negg men jag hatar när magen gör ont. Allt blir skit!

Hoppas ni får en fortsatt fin fredagkväll iaf! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0