Blixtrar och dunder!

Och där kom årets första åska och blixtrar. And I love it!! Det är så himla mysigt att sitta inne med öppet fönster och lyssna på åska och spöregn.. Dessutom är det ofta vädret som lockar ut mig och får mig att vilja göra andra saker än att plugga. Win win alltså eftersom jag vill vara inne och därmed får plugg gjort. 



Samma kläder idag som igår, oops! Tur att jag inte är någon modebloggare, haha. 

Vädret får mig dock att tänka på världens mysigaste helg förra sommaren med mina bästa småsyskon i Sthlm. Miss my little andra hälft på andra sidan jorden 💛


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahahahaha "WOW"! Åh jaaaa, jag saknar er så mycket att det är inte sant! 😔 Den helgen, NI och Stockholm! ❤️

2015-05-13 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0