Trött dag!

Idag var jag glad att jag hade hund för hade det inte varit för honom hade jag nog legat kvar i sängen fortfarande! Det blev milen i det underbara vädret! Sen har jag hängt med sis all day.



Nu har brors skrivit på kontrakt för Nybro i division ett. Jag är som vanligt otroligt stolt över älskade, bästa lillebror! Jag kommer sakna ihjäl mig efter honom, och att inte kunna titta på alla matcher kommer vara otroligt tufft.. Ni vet ju hur besatt jag är av hans hockey liksom! För er som är intresserade kan ni läsa om detta på lagets hemsida. 

http://nybrovikings.com/ung-snabbskrinnare-klar-for-nybro/

Ikväll ska vi fira Matti som fyller år! Hurra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0