Summertime!

Gu så trött jag har varit idag.. Det blev en slö fm. Vi fick lunch i sommarstugan av mormor och morfar. Grillat kan ju vara det godaste som finns! Tack bästa ni för trevligt sällskap.. Dessutom skulle jag vilja påstå att sommaren äntligen är här?! 😍 Love it!!






Jag skrev i veckan på som ansvarig för hyran av lokal till Brynäs J20:s avslutningsfest som var igår.. Det var en jobbig natt innan jag imorse fick veta att huset stod kvar och att allt hade gått bra, haha ;). Förra festen hade det nämligen spårat med trasiga handfat och vattenfontän/översvämning och x antal tusen i "böter".. Men men, everybody needs a second chance tyckte jag och de skötte sig finfint denna gång! Så nu kan jag slappna av igen, hihi.


Ikväll är det PS. I love you på tv! Jag har sett den en miljon gånger men en gång till skadar väl inte.. Så fin! 

Jag tog precis en kvällsprommis och det är verkligen varmt ute! Underbart!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0