Nu är midsommar över!

Nu är jag hemma igen efter en helg i stugan. Hjälp vilken midsommar jag har haft. Otroligt ont!! Men jag har haft sällskap av världens bästa mormor och morfar vilket har varit så mysigt! 

Idag åt vi egenfiskad gös till lunch och det var det godaste jag ätit på länge. Jag kommer snart tillbaka till stugan igen, även om det faktiskt var skönt att komma hem igen ikväll. Jag blir nog hemma några dagar iaf och bara är!

Hoppas ni alla haft en underbar midsommar! Imorgon har jag tid med min läkare igen. Det var bara 2 veckor sedan sist men som jag väntat ändå!! Snälla, ge mig en behandling som tar bort alla äckelsjukdomar tack. 

Nu ska jag dra igång näst sista avsnittet av GOT. Jag har smällt i mig två smörpopcorn-påsar ikväll. Underbart gott! 

Jaja. God natt med er! 
Förresten. Elliot har varit med mig hela dagen idag. Myspys!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0