Let it go!

Jag gjorde ett ärligt försök med den sista tentan idag även om jag visste redan innan att det sldrig skulle gå. Jag vet knappt vad jag åt till frukost eller vad jag heter (ish), så att memorera in en hel tenta går bara inte. Det som stör mig mest är att det är den lättaste kursen i hela programmet som jag har kvar till hösten.. Men jag får fortsätta träna på att let it go och  "gilla läget". 

Efter tentan blev det några timmars plugg med terminens sista inlämningsuppgift. 

Nu ligger jag och tittar på serier. Har svinont i magen ikväll men jag får nog skylla mig själv för att jag tog en prommis trots ont. 

Hoppas allt är bra med alla er! 





Kommentarer
Postat av: mormor

Du kämpar verkligen. Nu är morfar o jag i stugan. När du känner att du har tid, är du välkommen hit på miljöombyte. Gästrummet väntar <3

2015-06-03 @ 08:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0