Ikapp lite!

Nu är det dags att blogga ikapp lite.. 
Vi har invigt mormor och morfars båt för sommaren. Och Edwards första båttur. Han tyckte det var så mysigt och spännande! Lillhjärtat.


Jag och mami avslutade våran vecka i stugan med middag på Kalles! Vi hade en jättemysig kväll. Tack Svensk Fast för den goda middagen. 




Igår var det studentfirande. Grattis Selma till studenten. 



Och igår kväll hade jag en superhärlig kväll med Anna och hennes två kompisar. Vi sprang på lite mer folk på Kalles så vi blev ett härligt gäng. Vi var på Kalles, PUB, Söderhielmska och en snabb sväng förbi både Banken och Allstar innan det var dags att gå hem. Wannabe barrundan, studentveckan när man var 17 haha. Men det var roligt att gå runt och träffa mycket folk! 

Som vanligt när jag gör lite för mycket har jag ont idag. Men jag har börjat insett att jag inte kan ligga hemma hela tiden. Jag försöker komma ut lite och hitta på lite saker trots att jag inte mår så bra, och sen får jag sota för det efter.. Men ibland är det värt det! 


Undra när jag ska tröttna på peace-tecknen? Standard, alltid. Haha! 

Idag blir det mys med bästis och imorgon blir det upp till Gnarp och fira kusinen som tagit studenten! Hoppas ni får en underbar helg och att vädret fortsätter vara alldeles underbart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0