En tuff natt!

Inatt somnade jag runt halv 2.. Vaknade en timme senare av smärtor from hell. Förflyttade mig till badkaret och spenderade 4 timmar där. Ärligt talat vet jag inte hur mycket badkaret gör nytta egentligen men det är skönt med värmen, och jag tror att det till och med har blivit så att badkaret har blivit en psykisk räddning för att lugna paniken som sprider sig när smärtorna skenar iväg.. Det är precis som att jag blir lugn av att ha badkaret nära för jag vet att jag kan sätta mig där i och att det mildrar smärtorna till viss del.. 

Typ som jag är med godis. Om jag inte har godis hemma blir jag manisk och kan inte tänka på något annat än att jag måste gå och köpa godis för jag blir så himla sugen på det. Men när jag väl har godis hemma kan jag liksom släppa godissuget för jag vet att jag kan äta godis om jag vill... Ok det var en dålig liknelse. Men men! Badkaret all night, legat hela dagen idag också.. Ge mig mitt liv tillbaka! 


Skönt att den här korven också är trött idag. Då slipper jag få dåligt samvete för att vi inte gör något.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0