Bästa sov-sälliset!

Inatt har denna lilla gris varit den mysigaste i världen! Han har borrat in sitt lilla snarkande tryne i ansiktet på mig och velat ligga på min arm supernära all night! Lillhjärtat mitt. Vem behöver en karl bredvid sig när man har världens mysigaste hund? (Ok vem försöker jag lura? Jag vill egentligen ha en karl bredvid mig varje natt, men tills dess fyller Edward upp tomrummet ganska bra iaf..)


Själv har jag varit vaken sedan 4 och somnade efter 1, så jag är ganska trött. Trots det kan jag ändå inte somna om för att magen gör så ont! Tack och lov kan jag ta dagen som den kommer och slipper stressa upp mig för att sömnen inte fungerar. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0