Powerring!

Alltså jag finner inte ord. Älskar dig så otroligt mycket mitt hjärta. Fick detta när jag fick besök av Musch och Matti ikväll.

Till min kämpe!
Idag tror jag att du behöver denna power-ring! Jag har många gånger velat ge dig den, men idag känns det som att det passar bättre än någonsin. 
Den här ska du ha på dig så fort du känner för det. Den ska symbolisera allt du är stolt över att du klarat av, men den ska också, som kanske är viktigast just nu, ge dig just power. 
Det kan låta lite fjantigt, men ibland tror jag faktiskt att det hjälper. 
När jag fyllde 20 år fick jag min power-ring av dig och den har hjälpt mig många gånger. Samtidigt som jag så många gånger kollat på den och tänkt "Yes, jag klarade det!"
Det kan kännas ännu fjantigare att jag ger den till just dig. Du som är den person som klarar det mesta. Du som från den dagen jag föddes har varit min skyddsängel, som vid alla mina jobbiga stunder liksom tagit "smällen" för mig. 
Du är den starkaste människan jag vet - rakt igenom! Jag önskar så innerligt att jag kunde göra något för dig. Men samtidigt vet jag att du klarar det här. För det är sån du är. 
Du klarar allt! 
Min superkämpe! Dig älskar jag mer än vad ord någonsin kan beskriva! 
Kram från din Musch 



Det här kallar jag POWERRING!! Den ska få vara med mig forever.. Tack älskling! 💗💗💗



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0