Sunday!

Idag har besökarna bytt av varandra hela dagen.. Jag har mått helt ok idag, men lite ondare igen än de senaste dagarna. Jag har fått fler bonusdoser idag men de har behövts och de har väl hjälpt till viss del. Imorgon får jag äntligen (förhoppningsvis) veta lite mer om framtiden. 

Idag kl 15-22 har mina favorit-sköterskor jobbat.. Gulligare människor får man leta efter. Dom är så himla fina så jag blir alldeles lycklig när de kommer in och berättar att det är deras pass..

Och sällskapet i övrigt är också top notch.. Först kom Musch och Matti och hälsade på innan de skulle åka på semester till Öland. Sen kom gulliga Tobbe med godis och stannade ett bra tag och hjälpte mig att fördriva tiden lite.. 


Anna kom också efter ett tag med fin present och favoritgodiset. Tack finaste du! 


Pappa, Maria och Alice kom med supergod mjukglass och så hade de cocosbollar med sig. 


Och sen kom Lovisa...


... och Sofia (Dolly). De blev kvar i tre timmar och vi hade supermysigt! Tack gulliga ni för att ni underhöll mig hela kvällen! Och tack igen för hjälpen med att tvätta håret. Sjukt vad snabbt håret blir smutsigt när man bara ligger i sängen hela dagarna.. 


I fina paketet från Anna var det världens finaste tekopp. Perfekt till mysiga höstkvällar! Tack hjärtat 💗. 


Nu ska jag försöka sova trots ont.. Hoppas ni alla haft en fin helg och att ni får en bra start på veckan imorgon! Puss och kram! 



Kommentarer
Postat av: Haggan

Men Evelina, den där Tobbe är ju min lilla pärla till hyresgäst på en lägenhet jag nyss sålt. Har aldrig träffat på en mer tillmötesgående och trevligare hyresgäst under alla mina år (och det vet du ju att det är några 😁😝). Roligt att se honom här 👍. Hälsa så gott till honom och att han är grym 💗. Kram på dig lillskruttan 😘❤

Svar: Haha ja han är supergo!! 💗👌🏼 Världen är liten 🙈.. Han hälsar nog tillbaka. Hoppas allt är bra med dig! Ha en fin dag på jobbet hjärtat 💋 Kram kram!
Evelina Nilsson

2015-07-27 @ 08:42:25
Postat av: Musch

Tydligen var inte vår visit nå viktig alls😔

Svar: Jag skyller på morfinet att jag glömde skriva med er 🙈😔.. Men nu har jag rättat till misstaget 😁😉😘💋❤️
Evelina Nilsson

2015-07-27 @ 08:52:32
Postat av: Haggan

Semester 2 veckor till gumman, så inge jobb för min del än 👏🙌👍. Håller tummarna för dig idag ✊✊

Svar: Det borde jag ha kommit ihåg med tanke på dina instagrambilder.. Jag skyller på morfinhjärnan.. NJUT!! ☔️🙈😩😂
Evelina Nilsson

2015-07-27 @ 10:24:25
Postat av: Haggan

🙊🙈🙉, det är helt ok för mig 😂, jag njuuuter, lovar 👍. Kramiz

2015-07-28 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0