Spillidill!

Alltså.. Jag gjorde iordning lite kvällsfika att äta i sängen innan jag somnade. Yoghurt, banan, jordgubbar och russin. Jag har nytvättade sängkläder sedan igår. När jag skulle lägga mig tillrätta lyckades jag såklart sparka till skålen trots att jag höll i den i ena handen. Det blev yoghurtkladd och jordgubbsfläckar precis överallt; på hela påslakanset, örngotten och så rann det ner på sidan och ner på golvet. För er som inte vet så är det näst intill omöjligt att få bort jordgubbsfläckar. Så jag fick lite att göra minsann.. Jaja god natt med er! 


Det här var det som blev kvar och den var fullproppad innan.. Då kanske ni förstår hur kladdigt det var! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0