Ingen rolig natt..

Igår kväll blev det akuten igen.. Efter att ha suttit i badkaret, kört tensen, tagit mer än maxdos av mina mediciner och legat i fosterställning tog paniken över när ingenting hjälpte och smärtan höll i sig.. 

Jag var kvar på avdelningen i någon timme. Jag var så trött för jag hade sådana smärtor och för att klockan var så mycket. Och såklart träffade jag den största idioten NÅGONSIN. Jag har träffat många idiotläkare tidigare men den här tog priset alla dagar i veckan. 

Han gjorde så många tjänstefel och han var så otrevlig att jag tillslut inte ens kunde titta på honom när han pratade. Jag blev riktigt förbannad och allt slutade med att jag bad om att få idiotens namn uppskrivet på en lapp så att jag skulle kunna gå vidare med detta när jag mådde bättre. Sedan lämnade jag avdelningen. Jag är så förbannat less på den här skiten nu att the botten is nådd och den här läkaren ska minsann få veta vilken idiot han är. Fuck you! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0