Full fart idag!

Idag har jag hunnit med ganska mycket trots att jag inte mått så bra.. Imorse blev det en långprommis, efter det ut till pappa och sen hälsa på farmor och farfar.. Jag har tagit sprutan igen som jag börjat ta nu varannan vecka som en del i min endobehandling också. 


Efter sjukan åkte vi till mormor och morfar för att hjälpa mormor med lite datafix. Där blev det också golunch! Sen åkte vi till stugan.. Här var Leif, fina morbror som jag inte sett på länge, och vi hade en trevlig kväll med massa hundbus. De var nästan lika gamla båda två så de hade superkul ihop! 




Ikväll har vi ätit tacos. Jag tog en runda på stranden lagom till solnedgången. Så himla fint! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0