Fredag!

Igår var vi till Sandsnäs några timmar. Det var verkligen mysigt, där hängde man ju alltid när man var yngre! 




Och igår kväll hade vi så himla mysigt! Jag blev kvar hos pappa och Maria inatt så det kom över lite folk, vi åt världens godaste grillat, satt ute hela kvällen och en bit in på natten i den otroligt härliga värmen. Vi spelade kubb också! Supermysig kväll!


Jag har bränt mig lite trots att jag bara var ute 2 h i onsdags och 2 h igår, och trots att jag hade smörjt in mig med sph 15. Visste ni att solskyddsfaktorns siffra endast betyder hur länge man är skyddad? Så sph 50 är inte starkare än 15, den håller bara skyddet längre! 

Jag var och färgade och klippte håret igår.. Nu är jag verkligen blondie! Det var ett tag sedan jag var såhär ljus men det känns lite roligt igen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0