Vinterdag!

Idag har jag mått bättre än på länge.. Det går fort i svängarna dock för inatt hade jag 40 graders feber och låg och sov i en pöl av svett hela natten samtidigt som jag trodde att jag skulle frysa ihjäl. Ush! 

Idag har vi ätit födelsedagslunch hos farmor. Sen blev vi kvar i Vinnersjö några timmar och myste i det fina vädret. Underbar dag! 











Jag kan knappt förstå att jag har växt upp här ute i det här paradiset. Det är verkligen på landet mitt ute i ingenstans! Såna här dagar finns det dock inget bättre ställe att vara på, precis som på sommaren! ❤️ Haha Elliot börjar bli stor för trots att han har varit där ute hur många gånger som helst blev han helt plötsligt imponerad över att Roger har 5 hus på gården, haha. 





Kommentarer
Postat av: Josefin

😍😍😍😍

2015-01-26 @ 00:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0