Söndag!

Idag har jag och Elliot haft mys. Vi började med bus ute i snöstormen.. Sen till Gavlerinken på J20 match. Vinst!! Efter det bjöd pappa på middag på Buddys. Älskar deras mat! Supergott, supermycket och en bra salladsbuffé. När vi kom hem fastnade vi mitt på parkeringen i all snö.. Kul avslut. Men nu är vi loss! 

Nu kom jag precis in efter lite mer bus i snön med Edward och Elliot. Många är negg över snön men jag älskar det här vädret!! Så vackert överallt och så mysigt. Hoppas snön stannar kvar ett tag så vi slipper slask.. Konstigt hur en så frysig person som mig ändå kan älska snö!? 








Kommentarer
Postat av: mormor

God mat både i går och i dag, inte illa :)

2015-01-11 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0