Snöö!

Om ni är trött på att se bilder hemifrån soffan så kanske ni kan räkna ut hur trött jag är på det..? Idag har jag pluggat hela eftermiddagen. Jag har varit knäckt hela veckan över allt men nu börjar jag rycka upp mig igen.. Jag är bara så sjukt less på att vara sjuk! Och att ingenting blir som jag vill, hoppas och har tänkt mig.

När jag kom ut med Edward nu i em, första gången jag var ut idag, var det såå mycket snö. Visst att jag har sett att det har snöat.. Men så här mycket? 

Nu kikar jag och brors hockey. Eller jag kikar och han sover.. Nilsson-syndromet brukar det kallas. Vi somnar alltid! 

Längtar tills det är dags att börja jobba.. Saknar helgkänslan! Lördag idag liksom, can't feel it! Som vilken annan dag som helst. 

Lilla prinsen! Som ska bli girligirl på onsdag. Då rycker bollarna.. Plutten! ❤️ 



Hoppas ni alla har en fin helg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0