Good night sleep tight!

Vi tog 19-bussen hem till stan igen efter jättegod middag och efterrätt med mamma och Thomas. Thomas är ju utbildad kock så att äta mat hemma där är rena drömmen, varje gång. På bussen skrev Anna att det var filmkväll med henne och några till. Jag hade egentligen ingen ork utan ville bara hem till sängen men jag hamnade där ändå tillslut. Vi såg nya Beck och vi hade trevligt! Och Bob och Edward busade..

Nu har jag precis bäddat ner mig i sängen. Jag är så trött så jag knappt vet vad jag gör. Sweet dreams! Hoppas ni haft en fin helg och att veckan som kommer bjuder på mycket härligt och positivt. 


Edwards andra nya tröja. Nu har han 3 tröjor och en regnoverall. Lillens garderob börjar växa, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0