Examensarbete!

Idag har jag varit i skolan hela eftermiddagen.. Obligatorisk närvaro på kursstarten till examensarbetet så det var bara att pallra sig dit. Jag ska skriva i kategorin Ledarskap & organisation. Vi har inte valt inriktning än.. Jag hade ingen bestämd att skriva med innan så jag blev hopparad med en tjej från Sthlm. Det blir nog bra! Så nu ska det skrivas C-uppsats på ca 80 sid hela våren parallellt med två andra kurser. Längtar så mycket tills juni när allt är klart. Men det är bara att kriga sig igenom månaderna fram tills dess. Det gäller att hitta något intressant att skriva om så man tycker att det är roligt att hålla på. 

Jag ska väl inte klaga egentligen. Pratade med älskade Josefin i LA igår. Hon har så sjukt mycket i skolan och de får utmana sig varje dag med alla skådespelarkurser. Sjukt att hon har lärare som gör storfilmer (en har precis gjort klart Taken 3) och sedan jobbar där på skolan på sidan av. Tror knappt Josefin själv har förstått vilken otrolig chans hon fått och att det är en av de bästa filmskolorna hon går på i självaste Hollywood.. En uppgift de hade nu var iaf att skriva 5 sidor om sin röst.. Eh va?! "Jag har en väldigt gnällig röst". Slut! Svårt att få ihop fem sidor om ett sådant smalt ämne..


Ikväll var vi på hockey på Gavlerinken. J20 Brynäs-Timrå. Storvinst blev det! Härligt för dom. 

Nu ska jag tända massa ljus (standard), ta ett bad, göra fruktsallad och ha en fortsatt mysig kväll. 




Kommentarer
Postat av: mormor

Min röst hördes inte så mycket när jag var baby. Inte förrän jag hade ngt att säga höjde jag den, och då blev familjen överraskad! Sen har tiden gått....jag har tyckt en hel del som jag låtit folk höra - tills ett barnbarn sa; det kan du tycka på bloggen :) ha ha <3

Svar: Haha ja det blev lite mycket tyckande så det var nog klokast att du skaffade en blogg så får vi välja om vi vill höra din åsikt eller inte 😉 Världens klokaste, bästa mormor! 💕💕
Evelina Nilsson

2015-01-22 @ 22:28:40
Postat av: Josefin

Haha jag kanske borde starta en blogg jag också mormor, där jag kan lägga upp alla intressanta uppgifter vi skriver. Hör av er om det finns intresse för det!! Min självexamination om min röst blev iaf 6 sidor, kan ju bli lite rolig lördagsläsning?! 😜

Kraaaaaaaam Ewiis! ❤️❤️

2015-01-25 @ 05:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0