Det brutala underbettet!

Det blev inget spel för brors idag på matchen. Men det är bara att hålla tummarna för nästa gång!

Det blev till att gå tillbaka till sjuklivet igen nu när alla högtider är över. Det resulterar i att det inte händer så mycket mer i mitt liv än äta, sova, serier och mys med grisen. Jag trodde aldrig att jag var sån här hund-tönt men vi har haft världens mysigaste kväll Edward och jag. Men han ser bara roligare och roligare ut ju äldre han blir. Skrattar ihjäl mig åt den här bilden! Underbett med småtänder som börjar kika upp..


Det är tur att han var så söt när vi hämtade honom och att man blev kär i honom då när han var liten. Hade vi hämtat honom nu hade det nog inte varit kärlek vid första ögonkastet, haha. 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Aaaaahahahahahaha!!!!!!!! 😂❤️

2015-01-05 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0