Söndagsfrukost!

Alltså kan man vara mer kär i frukost än vad jag är? Tvek.. Nu har jag iaf laddat upp för plugg hela dagen. Ett första utkast till problemformuleringen till C-uppsatsen ska skrivas och söka/läsa miljontals artiklar på engelska är helt klart mitt värsta i skolan hittills... Men lite ska det väl krävas av en för att få ut en företagsekonomi-examen. Det stör mig bara så himla mycket att om det inte var för att jag var sjuk (med allt vad det innebär) så hade jag inte haft några som helst problem med det här. Nu får jag liksom kriga mig igenom varenda mening, jag är trög, jag förstår inte vad jag läser, jag tappar ord.. Men det kanske jämnar ut sig med tanke på hur lätt jag haft det i skolan tidigare.


Avocadohårdisar och fruktsallad med keso och jordnötssmör "a-la-Josefin", yummi!


Kommentarer
Postat av: mormor

Känner igen det där att inte fatta vad man läser. Blir så när "det är för mycket"

2015-02-01 @ 12:05:42
Postat av: Anonym

Du kommer att fixa det ändå för du är helt grym! I know it <3 Nu vet du hur min gärna har varit i alla år ;) Vad vi ska fira när du är klar!!!
Ha en underbar söndag bästis <3<3<3

2015-02-01 @ 12:18:05
Postat av: Anonym

och tydligen stavproblem också haha
Du får utbilda mig nästa träff i stavning! Love you

2015-02-01 @ 12:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0