Sliten!

För en vecka sedan idag vaknade jag upp i min lägenhet efter första natten här.. Det går bättre än jag trodde att bo själv. Jag som är rädd för allt hela tiden har tuffat till mig massor och har inga problem med att sova själv, för den delen. Sen hatar jag att sova själv för att det är så ensamt, men det är en annan femma (varför säger man så förresten??). 

Jag är om möjligt ännu tröttare och mer sliten nu.. Nya morfintabletterna plus nya borreliamedicinen har gjort att kroppen har lite att jobba med. Ögoninflammationen är crazy igen. Det rinner konstant.. Det är tur att jag har Edward för annars hade jag nog inte orkat upp ur sängen idag. 




Kommentarer
Postat av: mormor

Var har du nu promenerat? Fint men känner inte igen mig.

Svar: Jag gick över gammelbron och förbi Gävle slott! :)
Evelina Nilsson

2015-02-27 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0