Reserv!!

Idag är lillebror med till Jönköping för bortamatch med A-laget. Han är med som reservspelare så jag hoppas nästan att någon gör illa sig så att brors får hoppa in och spela. Får man ens tänka så?? Jag är iaf så glad för att det går så bra för honom och att han får chansen att vara med lite i SHL. 

Idag sitter jag och plöjer vetenskapliga artiklar. Vi fortsätter på problematisering och bakgrund och den ska vara inne på söndag. Vi siktar dock på att vara klar med uppgiften på fredag så man får en ledig helg! 

Här är lillgrisen på bussen igår.




Av någon anledning så har blogg.se ändrat så att bloggen är mobilanpassad. Den blev riktigt ful och jag hoppas att de snyggar till det sen.. Men då vet ni att det inte är jag utan dom som "förstört" min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0