Pluggro

Nog har man haft bättre pluggro runt omkring sig än flyttkaos. Jag har försökt sitta någon timme och plugga till tentan imorgon men jag har så svårt att koncentrera mig för jag vet hur mycket det är som ska göras. Flyttstädningen är iaf klar och godkänd. Världens gulligaste som gjorde det! 

Nu håller ännu fler världens gulligaste på att hjälpa till och bära de stora, tunga grejerna och sen är allt på plats. Det var definitivt sista natten i den gamla lägenheten natten som var. 


Jag vet inte varför jag ens försöker för jag vet att jag inte kommer kunna skrapa ihop tillräckligt med poäng för ett E.. "Med den inställningen kommer det aldrig gå" hör jag i mitt huvud när jag tänker det. Men ibland måste man vara lite realistisk.. Tyvärr. 




Kommentarer
Postat av: mormor

Och vad händer om du inte får ihop tillräckligt med poäng!? Jag skulle inte heller kunna BÅDE plugga och flytta. Ha det så bra du kan <3

2015-02-18 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0