Pills!

Jag kände mig som en gamling idag när jag återigen skulle hämta ut medicin på Apoteket.. Jag fick nämligen syn på den här och köpte den. Det är liksom så mycket mediciner nu så det är svårt att hålla reda på vilka man har tagit och så. 

Vi lekte med gammelmormors såna här när vi var små och hälsade på där. Vi stoppade i godis och så lekte vi doktor. Det är tur att man har en lite positiv och rolig bild av den därifrån med tanke på hur deprimerande det är att jag behöver äga en sån här innan jag ens fyllt 25.

Så nu blir det medicinsortering varje söndag inför veckan. Haha! Vet inte om jag ska skratta eller gråta. 


Något positivt är att jag inte har många kartonger kvar nu. Det börjar definitivt kännas som ett hem. Jag kände innan att jag inte ville fixa iordning här hemma för det suger att göra mysigt i sitt alldeles egna hem, till sig själv. Att inte ha någon att dela det mysiga med gör att jag inte vill ha det mysigt alls. Men det blev så att jag maniskt försöker få ordning allt istället in i minsta detalj för att slippa tänka. Allt har sina fördelar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0