O'learys!

Det blev ingen istid för brors.. Men jag och Amanda var ju tvungen att kika utifall. Jag har inga hockeykanaler hemma längre så vi gick till O'learys. Vi fick sista lediga bordet så vi hade tur och fick se matchen! Med egen tv precis framför oss. Tråkigt med förlust men lika spännande varenda gång brors dyker upp i tv-rutan.. Fina, bästa, älskade Johannes! ❤️





Vi har gjort egen chailatte.. Supergod!! Älskar skummad mjölk. 

Jag fick massa plugg gjort idag vilket var skönt med tanke på att jag inte brukar kunna vara effektiv särskilt länge med den här skallen.. Jag har börjat med starkare smärtlindring nu som jag tar hela tiden för att slippa smärttoppar. Känner mig helt avtrubbad känslomässigt och är otroligt seg och borta i skallen. Får tydligen inte ens köra bil på de här tabletterna så det är väl inte så konstigt att det är svårt att plugga. Men skönt att slippa smärtan. Hatar att gå på morfin men vad gör man? 



Kommentarer
Postat av: mormor

<3 <3 <3

2015-02-27 @ 08:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0