Kors!

Älskar min nya ring.. Så nätt och fin. Jag har utslag på hela mina händer (mest i handflatorna) från borrelian och de ser så himla äckligt ut så jag får försöka förvilla med ringar och nagellack. Dessutom håller händerna på att torkar sönder av kortisonsalvan. Läkaren har sagt att jag inte får lyfta tungt för att då blir utslagen värre eftersom det hör ihop med nacken och nervsystemet. Tyckte inte det lät särskilt realistiskt men faktum är att det har blommat upp fullständigt nu efter flytt och massa bärande så hon kanske har en poäng. Nu kan jag knappt öppna en kork på en mjölkförpackningar för att utslagen gör ont.. Det är en nackdel att vara singel (oj, det är första gången jag kallar mig det, ush) för i förrgår blev jag sugen på citronvatten men jag fick inte upp korken till citron flaskan så det var bara att strunta i det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0