Inflyttad!

Det känns otroligt märkligt måste jag säga.. Jag är tillbaka i exakt samma lägenhet som jag flyttade till när jag för första gången flyttade hemifrån för 10 år sedan. Älskar den här lägenheten på alla sätt och vis.. Det enda jag möjligtvis saknar med den är balkong.. 

Det känns liksom som att jag är tillbaka på ruta att. Men man får helt enkelt se på framtiden som ett helt nytt kapitel och det är upp till mig (och lite upp till ödet/karma/Gud eftersom man inte kan påverka och styra allt) att fylla detta kapitel i boken om mitt liv med det jag själv vill. 

Första natten i "nya" lägenheten. Det är tomt här bredvid mig men som tur är har jag världens finaste Edward som kommer upp mot morgonsidan och vill ha lite kärlek. 



God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0