Idag försöker jag mig på positivt tänkande!

Idag har jag lite mer hopp om framtiden.. Det känns tungt allting just nu med sjukdomar, skola, break-up, flytt. Men jag tror verkligen att allt kommer ordna upp sig på ett eller annat sätt tillslut och att jag kommer komma ut som en starkare människa ur allt detta. 

Gulliga pappa och Maria kom hit på lite fika till hockeyn och så fick jag en söt alla hjärtans dag present. Nu åkte de och jag måste fortsätta med hemtenta. Det som stressar mig allra mest är inbokade tider och deadlines. Så fort frågan kommer upp om "jag vill ses då eller då" eller när vi får en uppgift i skolan som ska vara inne ett visst datum så kommer paniken. Jag har ingen aning om hur jag kommer må just den dagen och jag vet inte om jag kommer hinna klart med uppgiften för att allt styrs utifrån min kropp och mitt mående och jag vet knappt vad planera är längre. Men det blir nog bra allting i slutändan! 





Kommentarer
Postat av: mormor

<3 <3 <3

2015-02-12 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0