Hemlingby!

Idag är Elliot hos mig.. Vi åkte och grillade lite korv i Hemlingby med Amanda och Mattias. Man fick nästan lite fjällkänsla.. Jag vill åka till älskade Vemdalen snart igen och åka skidor. Nu är det 2-3 år sedan jag var där sist. Hela min uppväxt åkte vi dit en vecka per år.. Så mysigt!

Nu är vi hemma hos mig och om någon timme åker han hem igen och då blir det rå-plugg tills problematiseringen ska vara inne kl 24.00. 

Vilken fin dag! Underbart med sol.. Elliot tyckte att det kändes som vår och jag kan inte annat än hålla med.








Kommentarer
Postat av: mormor

Sa just till R att det var mysigt på den tiden man åkte skidor i fjällen :)
Den 8/3 åker juniorerna skidor i Kungsberget, det är också kul :)

2015-02-22 @ 19:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0