Bio!

Bion var bra.. Jag måste säga att jag tyckte att böckerna var bättre. Jag störde mig på att denna mystiska man, som han framställs som i böckerna, istället var flirtig och smålog hela filmen igenom. Inte alls den bilden jag fick av honom i boken. Dessutom verkade det som att han i filmen mest tyckte att alla hans "idéer" var en rolig grej medans man i böckerna får en bild av att detta sker för att han är trasig pga hans uppväxt.. Stor skillnad enligt mig. Men men. För övrigt var det en bra film. Och ännu bättre sällskap. Tack fina ni för ikväll! 


Tänk att "Haggan" till vänster sålt mest BR inom Svensk Fastighetsförmedling i hela Sverige förra året. Att få första pris för en sån sak är något som imponerar på mig något oerhört. Grym är vad hon är. Resten av gänget också för den delen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0