Koh Tao

Vi har nu haft regn regn regn varje dag sedan vi kom till Koh Samui, Thailand.. Igår fick vi nog så vi bokade två dygn på Koh Tao för att leta efter solen, om den möjligtvis kunde finnas där. Imorse åkte catamaranen mot ön, och vem tror ni blev sjösjuk då? Ding ding ding. Rätt! Det var jag. Jag som aldrig har varit åksjuk eller haft problem med sånt. Tänk vad medicinerna kan ställa till med. Vissa dagar hemma kan jag knappt åka bil för att jag är så yr och ur balans på något sätt. Idag var en sån dag.. Men en spya, en powernap, 2 timmar senare och en massa baddande i ansiktet med en kall handduk av världens bästa pojkvän var vi framme och plågan var över. Nu är vi framme. Vi bor på ett fint hotell uppe på ett berg med utsikt över havet. Superfin utsikt!!

Tyvärr har det regnar sedan vi kom hit för någon timme sedan, men har det slutat så vi får hoppas att det är över nu. Dagens plan är att utforska snorklingen utanför hotellet. Det ska tydligen vara jättefin snorkling här, underbart!! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0