Stoltast!

Ja men alltså gänget vet ni vad jag har gjort? Ni som känner mig kommer inte ens tro att det är sant men det är det!!

Jag har gjort middag. Till mig själv. Ensam. Nog för att jag googlade hur länge man ska koka potatis för det hade jag ingen aning om.. Men resultatet blev magnifikt! Eller nobelt som morfar skulle ha sagt. 

Torsk, potatis och äggsås! Kan vara det godaste jag ätit typ någonsin.. Iaf det godaste jag själv lagat.

Det var allt jag hade att säga for now. Tack mormor för att du lärt Amanda hur man lagar det här så att hon kunde lära mig. 






Kommentarer
Postat av: mormor

Vad ska jag nu imponera med när du kan själv?!?!
Men.... duktig flicka <3

2015-04-29 @ 21:06:56
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ner receptet? Såg gott ut!

2015-04-29 @ 23:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0