Raggar-Eddi

Edward har lärt sig att hoppa upp i fönstret och han älskar att stå och kika ut där.. Jag tror att han spanar efter tjejer. Igår när han stod lika som på bilden gjorde han något knas och ramlade bakom soffan. Jag hörde bara krafs och duns och när jag tittade ner låg han inklämd på rygg och kunde inte röra sig.. Han bara låg och tittade upp på mig. Han är verkligen rolig den här lilla knäppskallen! Jag förstår varför frallor har smeknamnet "familjens clown"..



Vi prickar av punkt efter punkt på våran att göra-lista och även om vi har mycket kvar så har vi också gjort mycket. Första och förhoppningsvis sista gången jag skriver en uppsats på forskarnivå. 




Kommentarer
Postat av: mormor

Ser du inte att Edward längtar ut till Vinnersjö :)
Stugan har han väl inget minne av.

Svar: Det gör han verkligen.. 💗 Nej stugan har han ju inte hunnit varit till än men det blir väl desto mer i sommar!
Evelina Nilsson

2015-04-29 @ 21:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0