Like old times!

Igår kväll var jag med Anna och mös. Vi gjorde en egen "Kalles-plockbricka", tittade på tv, satt pch pratade och hade en mysig kväll. Vi färgade även mitt hår like old times. Jag går alltid till frisör och har gjort det de senaste 8 åren typ. Men när man var yngre gjorde man ju det alltid själv så det blev lite flashbacks. När man var 15 och skulle ut på krogen och bokade upp hela dagen för att man skulle sola, färga håret, byta kläder 150 ggr innan man hittade den perfekta outfiten och sminka och locka håret i en oändlighet. 

Vi hade roligt när vi färgade iaf och det blev en fin mjuk ombre. Vi kanske gör det en gång till nu när vi vet att det gick bra för att få bort ännu lite mer utväxt! Vi gjorde bara tunna försiktiga slingor för att se hur det blev, men det blev jättefin färg så från och med nu är Anna bokad som min personliga frisör! 



Idag står hääs på schemat. Mys med bästis och sen kalas för lill-Simon som fyller år! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0