Hemlingby!

Det blev en runda på 5 km i Hemlingby också utöver den dagliga långa i Boulongern. Så härligt att jag orkar mer och mer (dock har jag ont i magen nu men vad gör man)! Hund är verkligen det bästa hälsotipset till alla. 1. De får en att må bra för de är så himla goa. 2. Man måste ta sig ut även fast man kanske inte alltid orkar eller känner för det, och det vet ju alla att när man väl har varit ute så mår man alltid bättre än innan. Att komma ut lite gör alltid gott. 3. Man måste röra på sig.

Nu ska jag hem och plugga och mysa. Mysa måste vara det ordet som använts mest på min blogg helt klart, haha. Det ordet innefattar så mycket och det låter så härligt. 



Jag har verkligen blivit en ingrottad hundmänniska. "Vi kommer alldeles strax" sa jag till Amanda idag. "Vi?" undrade hon. "Eh ja, alltså jag och Edward."


Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilken söt hund!

Svar: Visst är han!! 😍👌
Evelina Nilsson

2015-04-08 @ 20:00:26
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: mormor

Nu blir jag orolig - orkar Edward 5 km?!?! <3

2015-04-08 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0