Fredag!

Nu är det helg. Vi var till Hemlingby och promenerade vid 7 imorse. Sen har jag pluggat hela dagen och gjort en intervju till. Nu tar jag helg tills på söndag. Då kommer pluggis till Gävle för några dagars "slutförande" av vår C-uppsats. 

Myskläder på. Jag höll på skratta ihjäl mig när jag och Eddi var ut precis. Dels för att han är så söt med alla sina pinnar som han älskar och bär runt på. Men mest för att han har blivit jordens envisaste hund som bara vill vara ute och totalvägrar gå. Lite som en trotsig unge nästan.. Jag får bokstavligt talat släpa honom när vi vänder och börjar gå hemåt. Lillgrisen!





Kommentarer
Postat av: mormor

Jag har en liten present till dig :)

Svar: Åh vad roligt! Vad kan det vara för något? ❤️
Evelina Nilsson

2015-04-17 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0