Enkäter!

Idag drog jag igång.. Jag har varit runt halva stan och lämnat enkäter och bokat in intervjuer. Men först var jag till skolan och skrev ut alla 400 papperen! Hjälp! 100 enkäter ska det svaras på och 15 intervjuer. 


Alltså ni förstår inte hur lycklig jag kommer vara om 2 månader om vi blir godkända på C-uppsatsen och jag är klar med skolan!! 

Jag är borta i skallen idag. Eller egentligen är jag väl det alla dagar men idag har jag märkt det extra tydligt. Visst att jag märker att jag är borta i huvudet av medicinerna även när jag bara är hemma; att inte ens hänga med på händelserna i en lame tv-serie är liksom beviset på det. Men när man står mitt på torget som ett fån och undrar vilka ställen jag har varit på, då är det inte roligt.. Dessutom var jag så nyfiken när jag skulle gå in på fastighetsbyrån eftersom jag aldrig varit in där, så när jag väl kom in och efter att ha inspekterat stället x antal sekunder för länge insåg jag att det stod en tjej och glodde på mig och undrade vad jag gjorde där. Jag glömde såklart bort helt vad jag ville säga och det blev något i stil med: "Hej jag håller på med en C-uppsats-uppsats och undrar om ni vill vara med på den".. Alltså say what?! Sämsta presentationen ever. Om jag tappar tråden så är den dessutom borta för alltid och det blev bara värre och värre. När jag inser att jag "sagt bort mig" hakar jag upp mig på det och det gör att allt därefter också bara blir pannkaka... Om jag vill jobba som mäklare i Gävle så är jag då iaf rökt där för all framtid. Dom måste ha undrat vad det var för blåst blondin som lyckats tagit sig igenom en 3-årig högskoleutbildning och dom tänkte nog att "hon kommer aldrig lyckas".. (Hej överanalysering)

Det är bara så GALET frustrerande att veta att man hade kunnat gjort alla saker så bra men istället gör jag allt dåligt. Jag märker att jag får en "stämpel" som jag inte är van vid att få och jag blir bemött på ett helt annat sätt än tidigare av människor jag inte känner. Det retar mig oerhört att inte kunna bete mig och vara som jag brukar och ge folk det rätta intrycket av mig.. Jag vill bara skrika: Jag är sjuk, jag tar massa mediciner och morfintabletter och det här är inte jag!!! 

Jaja. Blå himmel. Jag lever. Gävle är en liten prick på kartan och allt som händer här är bara små struntdetaljer världsligt sett. Inte fastna vid detaljer. 






Kommentarer
Postat av: Linda

Hos oss levererade du ett proffsigt intryck!👍🏻

2015-04-14 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0