Sleepy sunday!

Ikväll har jag hunnit med lite snuttar från olika filmer som gått på tv. Det är så svårt att hitta en bra film när man sett så himla många. Ännu värre är det när man inte kommer ihåg vad filmerna man sett heter, och inser att man känner igen filmen efter sisådär 20 minuters tittande. Och eftersom det är NFL hela söndagskvällarna får jag inte titta på SOA heller för då hamnar vi på olika avsnitt jag och Andy. Vilka i-lands problem, haha. Skönt med såna ibland också! 

Imorgon ska lillen hem igen. Jag ska till sjukan några gånger den här veckan, jag har massor av plugg att göra och jag fick frågan om att hoppa in och jobba lite mot slutet av veckan. Vi får se hur mycket som hinns med och hur kroppen mår. Tvekar på att det blir så mycket mer sjukhusbesök, plugg och sova. Men hoppas kan man ju! 


Jag, Elliot och Melina i fredags.


Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att träffa alla i går :) Simma lugnt i veckan - kram <3

2014-09-22 @ 09:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0