Glidarsjukan!

Det blev en paus till GS en sväng för en stund sedan efter en fm med plugg.. Nu ska jag dra igång mitt andra pluggpass för dagen. Fy tusan vilka "glidare" vi har blivit (dock med en negativ touch då jag hellre varit frisk och jobbat/haft fullt upp). Jag pluggar/är sjuk och tar dagarna lite som de kommer. Broren har haft körtelfeber och får inte träna på 6 veckor, vilket är det enda hans dagar går ut på i vanliga fall efter att han fått vara med A-laget endel. Tidigare jobbade han och tränade med J20 på em, men jobb och A-lagsträningar gick inte riktigt att få ihop så därför fick det bli prio hockey. Andreas är med så mycket han kan när han inte jobbar/tränar. 

Nu har jag faktiskt skickat iväg boysen så jag ska få någon timme tyst och lugn pluggro. Så nu blir det fokus teorireflektion 3. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0