Fredagsmys hos papi!

Ikväll har vi varit till pappa och Maria på grillat. Jag har efter att ha varit sockerfri i 10 dagar nu släppt på tyglarna lite och är lite mer lagom.. Det blev alltså efterrätt ikväll. Men det känns som jag fått en bra urrensning och kan börja om lite från början nu med mål att ta hand om kroppen bättre (sen om jag blir av med mina 10 bonuskilon som jag fått av medicinerna är ju det ett plus). Innan Hedesunda blev det ett litet stopp i Valbo. Herregud vad stor Elliot börjar bli. Tänk att han var knappa halvåret när jag kom in i bilden och nu är han stora killen!




Han passar till och med i nörd-looken om det skulle bli aktuellt i framtiden, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0