Blue!

Idag har jag seriöst pluggat i 8 timmar. Och jag har fått ihop 1,5 sida text totalt. Kul.. Sista reflektionen var svår men jag har gått igenom en massa i teoriböckerna så det känns ändå bra. Imorgon gör jag klart det som är kvar så no biggie! Sen är det dags för en annorlunda hemtenta i slutet av veckan.. 8 sidor ska vi skriva. Vet inte om vad än men någon form av ledarskap är väl pretty obvious.. 


Letade fram mitt gamla goda sugar crush.. Hur kan man vara så galen i nagellack? Haha. Ni fick åtminstone veta att jag lever även om jag inte hade så mycket roligt att uppdatera er med! 



Kommentarer
Postat av: mormor

Alltid kul att läsa din blogg <3
I dag har jag bloggat "ikapp" lite!

2014-09-09 @ 23:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0