Sötpluppi!

Vi är i Norrköping nu.. Vi åkte ända ner till Zlatans hemtrakter för att hämta lillgrisen! Han är så underbart söt. Han har lekt, sovit, lekt mer och så har han kissat ute 2 ggr. Andy min krigare har kört över 150 mil när vi kommer hem. Jag var så himla nervös innan vi åkte för att jag har haft så ont i magen och mått så dåligt den senaste veckan. När jag är i såna perioder blir jag stressad så fort jag lämnar hemmet och min trygghetszon med badkar, värmefilt, soffa, vetekudde och säng! Men det har gått jättebra.. Vi har stannat ibland och jag har tagit tabletter så läget har varit under kontroll hela tiden. Och vi är helt kära i Edward båda två! ❤️






Kommentarer
Postat av: Gudmor

Längtar ihjäl mig! Vill träffa lillgrisen nu!!!<3

2014-10-31 @ 17:49:02
Postat av: Emelie

vilken sötnos <3 grattis till er!

Mvh Emelie

2014-10-31 @ 18:15:44
URL: http://www.lillaemmpa.blogg.se
Postat av: mormor

Han verkar släkt med Agnetas Rut!

2014-10-31 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0