Nästet!

Ikväll har jag varit ut och ätit med några av "kollegorna" från Svensk Fast. Vi har haft en jättetrevlig kväll! Om ni någon gång ska sälja huset/lägenheten/sommarstugan eller vill göra en värdering så rekommenderar jag dom alla dagar i veckan! Så fint gäng. Vi var på Nästet (gamla Mocca). Det var jättefint omgjort i lokalen men maten var väl sådär. Det var som plock liksom men i form av smårätter som man valde mellan och beställde in men det blev ganska rörigt och alla satt och åt olika tider för allt kom ut lite när som helst. Efterrätten var faktiskt bland det godaste någonsin dock! Om ni ska dit och äta så rekommenderar jag hallon och lakrits som efterrätt och tacosen och chevreosten (?) till varmrätt. Mums!! Tack finisar för en mysig kväll och det är snällt att ni tar med mig ut för att luftas lite ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0