Nakenchock!

Idag har jag jätteont i magen. Blä! Dessutom ska jag börja med en del i medicineringen mot borrelia nu och har blivit varnad att det kommer bli mycket sämre till en början. Skönt att skolan är jätteförstående! Då kan jag lägga den lite åt sidan just nu och ta den när det passar. 

Jag gjorde en nakenchock till lillebror imorse. Stackarn! Brynästränaren fick mitt nr för att Johannes telefon har varit trasig. Så när dom ringde imorse och ville att han skulle vara med på A-lagsträningen idag flög jag upp ur sängen och sprang in till hans rum för att lämna telefonen. Väl där inne insåg jag att jag var spritt språngande naked! Så kan det gå när största fanet får ett sånt samtal. Tur att det var lillebror och ingen annan, haha! 




Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahahahahahahahhaha 😂😂😂

2014-10-16 @ 16:45:00
Postat av: Annso

Ja du Ewwe det man inte har i huvudet...
hahaha du är då rolig du <3

2014-10-17 @ 14:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0