MK

Imorse vaknade jag tidigt av att jag hade ont. Jag brukar ta sista tabletterna inför natten runt 00 och det gör att när de gått ur kl 6 så vaknar jag av smärtan. MEN sen har jag mått bättre idag. Jag har varit i Hedesunda sedan 17 och kom hem för ett litet tag sedan. 

Först ett stopp hos morfar på riktiga födelsedagen för att lämna en liten present. Sen till gulliga Margit för att hämta lite grejer som blivit kvar (4,5 år senare var väl på tiden).. Jag fick även träffa älskade Dito och lilla Ophelia. 

Sen har jag varit på spakväll. Provat massa produkter från Mary Kay och haft det jättemysigt med lite tjejer. Det är lätt de bästa produkterna jag provat och jag har använt dem i 8 år nu. Om någon är intresserad av att prova, köpa eller ha en klass så har Amanda börjat sälja det nu och så håller även min Fia på med det. Jättebra erbjudanden för de som bokar en klass innan jul! 

Jag vann ett pris också på en utlottning. Jag som aldrig brukar vinna något! Jättekul! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0