Fredag!

Våran fredag ser ut som den alltid brukar.. Amanda och Mattias är här. Vi har ätit tacos. Vi tittar på idol/hockey. Efter tv-kvällen blir det kort.. 

Jag och Amanda har TVn i sovrummet och killarna sitter i vardagsrummet. Vi ligger under värmefilten och fina lapptäcket jag fått av farmor som hon har gjort. Man uppskattar såna saker mer och mer ju äldre man blir har jag märkt.. Jag kommer ihåg när jag fick den. Jag tänkte något i stil med att det var konstiga färger ihop och att jag aldrig skulle använda den. Nu blir jag alldeles lycklig av tanken att hon har suttit i timmar och gjort den här till mig. Att hon liksom tänk på mig, vilka färger jag tycker om och lagt ner massa tid för min skull. Nu älskar jag den och är jättetacksam!!! 


Hoppas ni har en fin fredagkväll och att ni har en härlig helg framför er. För oss blir det hockey, mys med bästisarna, mer hockey och födelsedagskalas. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0